10 januari 2014

Magrutor?

Här kommer ett lite otippat inlägg om magrutor, träning och kost. En stark mage och rygg hjälper till att minska ryggbesvär. Framförallt om man sitter mycket hemma och på jobbet. Sitter du på bussen, i bilen till och från skola, arbete. Då blir det ganska många timmar sittandes som försvagar dessa muskler. Hos ceciliafolkesson och hennes rutakuten kan vi peppas att få till de där magrutorna till det är dags för bikini. Jag tror inte jag får några magrutor direkt, men jag har som mål att bli starkare i magen och ryggen. Följ med du också ovsett vad ditt mål är. Cecilia har även tips på bra mat utan socker och gluten, recept finner ni här. Ni kan också följa henne på instagram under samma namn.

Jag har avverkat två magpass redan, även om det är tänkt att börja mångaden den 13e. Det finns många olika magträningsappar att ladda ner, de påminner dig även om att det är dags att träna. Perfekt.
Varför skjuta upp det du kan gör idag till morgondagen? Vad blir ditt mål?




photo by Miriam, kalender från Designtorget med bilder från Gil Elvgren
Mitt liv, inredning, trädgård, hälsa & anticancer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning. Det gör mig väldigt glad! :-) Om du har specifika frågor mail mig gärna.

Thanks for leaving a message.
Love Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...