25 februari 2017

Träningspass hemma

Snart är mitt abonnemang hos Mamma Fitness slut, skönt att slippa registrera kosten, det börjar verkligen bli tjatigt. Men nu ska jag i fortsättningen hålla uppe träningen, det innebär att jag måste göra egna träningspass att göra hemma. Det är verkligen skönt att få pass till sig och ett enkelt program som visar övningen. Olga tipsa lite här om hur man kan tänka. Jag vill lägga 3-4 dagar i veckan, tror inte det är rimligt att det blir mer, även om jag nu kört 4 gånger/v. Men det har varit svårt att få till. Men å andra sidan slipper jag lägga tid på att skriva in kosten i ett program kanske jag kan få till det där 4e passet enklare.

Vill du dela Träningsprogram?

Det jag nu undrar är om någon av er är intresserad av att köra mina kommande träningspass? Tänker det blir roligare om vi är fler som peppar varandra? Delar tips på övningar och goda råd. Om jag lägger upp ett tränings schema och vi har en grupp på Facebook? Alla övningar kan göras hemma med gummiband, boll, en matta och hantlar. Intresserad, jag menar verkligen intresserad av att köra i 3 månader för att testa? maila mig: livingbymiriam (a) hotmail.com
Blir vi 10 st eller fler kör vi!

OBS! Jag är inte utbildad PT!!!




foto: Living by Miriam 
Hem, Trädgård, Barn & Hälsa.


Följ bloggen på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du tar dig tid att skriva en liten hälsning. Det gör mig väldigt glad! :-) Om du har specifika frågor mail mig gärna.

Thanks for leaving a message.
Love Miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...